czwartek, 29 września 2011

Początek.

Cześć! Zaczynam moją działalność ponownie, hyhy. Chciałabym tu być jak najdłużej, ale nie wiem czy mi się uda, no ale będę się starała. Na początek może wam coś o sobie powiem. Jak już wspomniałam w 'O mnie' mam na imię Ola, jestem z Jasła, urodziłam się 25 czerwca 1997. Z natury jestem wesołą osobą, ale różnie to bywa, prawda? : ) Nie każdy chodzi zawsze uśmiechnięty, ale to pewnie znacie po sobie. Hmm, co by tutaj jeszcze napisać, mh. Interesuje się fotografią, posiadam lustrzanke Sony Alfa 290, nie jest najlepsza, no ale daję radę. Nie mam pojęcia co jeszcze mogę wam powiedzieć. Jeżeli chcecie dowiedzieć się coś więcej o mnie to po prostu czytajcie i przeglądajcie mojego bloga. Zapraszam! :* Macie jakieś takie zdjęcie na początek:

stare..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz