czwartek, 29 września 2011

Mały wkurw.

Ta i znowu ja, przepraszam, że was tak męczę tymi głupimi, całkiem bezsensownymi notkami.. Po prostu nie mam co robić, a mam ochotę wylać gdzieś moje myśli, a na pewno nie na kartkę, bo już nie jeden przypał przez to miałam. Więc robię to tutaj. Nie wiem od czego zacząć, mam tak wiele myśli w głowie.. że sama nie ogarniam, a co dopiero ktoś.. Owszem jak widać w tytule, mam małego wkurwa, ale to już nie powiem czemu, po prostu nie ogarniam chłopaków. A najbardziej takich, którzy myślą, że mogą wszystko.. Rozkochają panienkę w sobie i zostawią.. Jakby tak zrobiła jakaś dziewczyna to już była by: dziwką, suką, szmatą i tak dalej.. w oczach chłopaka. To mnie najbardziej wkurwia, ale jakby ktoś zauważył to dziewczyny stają się takie właśnie przez chłopaków... którzy zranili je nie raz, bawili się nimi, teraz one chcą być takie dla nich, odegrać się, pokazać, że też tak umieją. Dobra chwilowy zawias, jak mi coś na myśl przyjdzie to napisze w kolejnej notce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz